Sajószentpéter
   
 
  Önkormányzat Képviselő-testületi határozatok
 
Képviselő-testület
Bizottságok
Testületi ülések
Nemzetiségi Önkormányzat(ok)
Rendeletek
Határozatok
Rendezési terv
Gazdálkodás (üvegzseb)
Önkormányzati dokumentumok
Polgármesteri intézkedések
EU támogatással nyert pályázatok
Közbeszerzések
Statisztikai adatok
Hírek
Hirdetmények
Partnerségi egyeztetés
Választási információk
 
Ügyfélfogadás
Szervezeti egységek
Ügykörök
Ellenőrzési tervek
Telefonszámok
E-mail címek
Nyomtatványok
Szabályzatok
Pályázatok
 
Bölcsődék
Óvodák
Általános iskolák
Középiskolák
Egyéb oktatási intézmények
Közintézmények
Szociális intézmények
Szolgáltató intézmények
Egyesületek és egyéb szervezetek
Sportklubok
 
Egészségügyi ellátások
Településről
Településfotók
Településtérkép
Cégkatalógus
További információk a településről
 
Határozat: 289/2012 (12.20.) - hatályos
Tárgy: Sajszentpter Vrosi nkormnyzat Polgrmesteri Hivatalnak kztisztviseli teljestmnyrtkelsnek alapjt kpez 2013. vre szl kiemelt clok meghatrozsrl
Melléklet: -

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 289/2012. (XII.20.) határozata Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának köztisztviselői teljesítményértékelésének alapját képező 2013. évre szóló kiemelt célok meghatározásáról

1. A Képviselő-testület a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának köztisztviselői teljesítményértékelésének alapját képező 2013. évre szóló kiemelt célokat a következők szerint határozta meg:

A Városi Önkormányzat 2013. évi költségvetésének végrehajtása a gazdálkodás szabályszerűségének maradéktalan biztosítása mellett, a célszerűségi, hatékonysági és költségtakarékossági szempontok messzemenő figyelembevételével történjen.

2. Az önkormányzati fenntartású intézmények jogszerű és gazdaságos működésének biztosítása, a helyi önkormányzatok feladatainak várható változásaiból adódó döntések, intézkedések gyors és hatékony előkészítése, azok jogszerű, az intézmények működését, és a feladatok további hatékony ellátását nem veszélyeztető végrehajtása.

3. A hivatal szervezeti átalakításával összefüggő jogharmonizációs, munkaszervezési és adminisztrációs ügyviteli feladatok határidőre történő jogszerű végrehajtása, a zavartalan működés biztosítása.

4. Az I. fokú adóhatósággal szemben kiemelt követelmény a nem adózó adóalanyok adófizetési kötelezettségének érvényesítése, realizálása.

5. A Polgármesteri Hivatal belső kontrollrendszerének hatékony működtetése.

6. Az önkormányzat feladat- és hatáskörét érintő jogszabályváltozásokból eredő új feladatok gyors és hatékony elvégzése, az új jogszabályi rendelkezéseknek megfelelő munkavégzés.

7. A közfoglalkoztatásra vonatkozó jogszabályokból eredő kötelezettségeknek való megfelelés, együttműködés a közfoglalkoztatás megszervezésében, lebonyolításában résztvevő szervezetekkel.

8. A kapcsolódó külső szervekkel (Magyar Államkincstár, B-A-Z megyei Kormányhivatal, Járási Hivatal, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, valamint az önkormányzat intézményeivel) magas szintű együttműködésre kell törekedni az eredményesség, a hatékonyság és a törvényesség biztosítása érdekében.

9. Törekedni kell a hazai és uniós források minél nagyobb mértékű felhasználása érdekében, az önkormányzat lehetőségeit és fejlesztési törekvéseit figyelembe véve a pályázati konstrukciók folyamatos figyelemmel kisérésére.

10. A hivatal munkatársainak szakmai felkészítése, ismereteik növelése, kiemelt figyelemmel a jogszabályi változásokra.

11. Az ügyintézés gyorsításával, egyszerűsítésével, kulturáltságának biztosításával az ügyfelek elégedettségének növelése.
Felelős: jegyző, szervezeti egységek vezetői
Határidő: 2012.december 31.

 
   
| Belépés | Copyright